Nel tutorial che andremo a vedere imparerete come creare una scena con una ‘pioggia’ di frecce come quella vista nel film 300 utilizzando 3Ds Particle Flow di 3ds MAX e pochi operatori. Le particelle vengono utilizzati in film e giochi per creare moltiplicazioni di oggetti e per controllare la geometria di gruppo. Il risultato è davvero spettacolare.
Related Posts
Build a Face with Surface Tools in 3ds Max
What we are going to visit is a tutorial in Autodesk 3ds Max to model a human face starting from the Nurbs curves. One of the most used methods to…
Modeling a Simple Microwave in Autodesk 3ds Max
In this interesting video tutorial we will see how to make a simple 3D microwave using the Autodesk 3ds Max polygonal modeling program. A very detailed lesson that can also…
Change Eye Color in Photoshop tutorial
Ever wanted to change the color of the eyes in the photos? Some information on how to change eye color with this video tutorial in Adobe Photoshop using some simple…
Make Realistic Dew in Photoshop – Tutorial
Potete trovare un sacco di tutorial in rete su come creare la rugiada sulle foglie in Photoshop. Ma la lezione che vedrete è un esercizio semplice e unico per ottenere…
Create a Simple Map in Illustrator
In the Adobe Illustrator tutorial that we will see, you will learn how to create the illustration of your vector planetary map. First, we will build forms with some basic…
Create & Animate an Vector Flag in After Effects
This video tutorial shows you how to create an animated graphic flag using only shape layers and simple keyframing techniques in After Effects. It is a simple but always impressive…